Antrocel

  • Post author:
  • Post category:

Prekės ženklai: AntrocelKlientas:  UAB „Antrocelas" Užduotis: Komunikuoti verslo filosofiją, pristatyti produktus, pranašumus, naudą klientui. Sukurti kompanijos įvaizdį. Atlikti darbai: Sukurtas verslo filosofiją atspindintis korporatyvinis dizainas. PREZI pristatymai. Dalomoji medžiaga (kūrybinė…

Continue ReadingAntrocel

Rudesta

  • Post author:
  • Post category:

Prekės ženklai: RudestaKlientas:  UAB „Rudesta" Užduotis: Sukurti naują verslo filosofiją ir įmonės plėtros etapą atspindinčius įmonės tapatumo elementus.Sukurti kompanijos įvaizdį - atsakingos, profesionalios, patikimos, rūpestingos, sugebančios įgyvendinti net sudėtingiausius projektus.…

Continue ReadingRudesta

Joniškio aruodas

  • Post author:
  • Post category:

Prekės ženklai: Joniškio aruodasKlientas: Žemės ūkio kooperatyvas „Joniškio aruodas" Užduotis: Komunikuoti verslo filosofiją Atlikti darbai: sukurta prekės ženklo koncepcija, įgyvendinta koncepcija, atitinkanti prekės ženklo tapatumą. Sukurta komunikacijos strategija. Dalomoji medžiaga,…

Continue ReadingJoniškio aruodas

Rekyva

  • Post author:
  • Post category:

Prekės ženklai: RekyvaKlientas:  AB Rėkyva Užduotis: Komunikuoti verslo filosofiją Atlikti darbai: sukurta prekių ženklų koncepcija, įgyvendinta koncepcija, atitinkanti prekės ženklo tapatumą: logotipų korekcija, sukurtas verslo filosofiją atspindintis korporatyvinis dizainas. Dalomoji…

Continue ReadingRekyva

Arbat

  • Post author:
  • Post category:

Prekės ženklai: ArbatKlientas: UAB „Larėja“ Užduotis: prekės ženklo koncepcija: tikslinių segmentų apibrėžimas, pozicionavimas, pavadinimas, prekinio ženklo tapatumo elementų sukūrimas. Atlikti darbai: prekinio ženklo tapatumo įgyvendinimas: stilius, pardavimų skatinimo medžiaga, reklaminės,…

Continue ReadingArbat

Havana

  • Post author:
  • Post category:

Prekės ženklai: HavanaKlientas: UAB „Karalvita“ Užduotis:  prekės ženklo koncepcija: tikslinių segmentų apibrėžimas, pozicionavimas, pavadinimas, prekinio ženklo tapatumo elementų sukūrimas. Atlikti darbai: prekinio ženklo tapatumo įgyvendinimas: stilius, pardavimų skatinimo medžiaga, reklaminės,…

Continue ReadingHavana

Limousin

  • Post author:
  • Post category:

Prekės ženklai: LimousinKlientas: : „OOO Juvina“ Užduotis:  prekės ženklo koncepcija: tikslinių segmentų apibrėžimas, pozicionavimas, pavadinimas, prekinio ženklo tapatumo elementų sukūrimas Atlikti darbai: prekinio ženklo tapatumo įgyvendinimas: stilius, pardavimų skatinimo medžiaga,…

Continue ReadingLimousin

Kleismantas

  • Post author:
  • Post category:

Prekės ženklai: KleismantasKlientas:  JSC „KleismantasUžduotis:  skatinti klientų lojalumą. Atlikti darbai:sukurta akcijos pozicionavimo koncepcija, parengti komunikacijos įgyvendinimo elementai, išleisti leidiniai ir kita reklaminė produkcija.

Continue ReadingKleismantas

Scandic

  • Post author:
  • Post category:

Prekės ženklai: ScandicKlientas: UAB ,,Lyra group“Užduotis: sukurti prekinį ženklą. Atlikti darbai: sukurta prekės ženklo koncepcija, įgyvendinta koncepcija, atitinkanti prekės ženklo tapatumą: pavadinimų atranka, logotipas, šūkis, ženklinimo elementai. Sukurta komunikacijos strategija. Dalomoji…

Continue ReadingScandic